top of page

Tot 23 juni geen vieringen in Kapellebrug.

  • 13 apr
  • 1 minuten om te lezen

De werkzaamheden aan de Gentsevaart in Kapellebrug vragen nog steeds veel geduld, maar wanneer die eenmaal klaar zijn, zal het er mooi uitzien zowel voor de gebruikers als voor de omwonenden. Vanaf eind juni t/m oktober zullen er op dinsdagavond bedevaartvieringen zijn. Hoe de weg er dan uit zal zien, weten we niet precies want elke week zijn er wel veranderingen en verbeteringen.


De kruising van de Brouwerijstraat met de Gentsevaart blijft tot donderdag 14 mei (Hemelvaart) afgesloten. Fietsomleidingen vindt u op de gele bebording ter plekke. Te voet is de kapel goed bereikbaar. Met de auto blijft het moeilijk en parkeren is niet mogelijk in dit gebied. Er zijn drie wegafsluitingen gepland van 6.00 tot 23.00 uur, waarbij geen autoverkeer over de bypass kan rijden: – op woensdag 6 mei en donderdag 7 mei – op maandag 18 mei tot en met zaterdag 23 mei – op dinsdag 16 juni en woensdag 17 juni de gehele Gentsevaart tot aan de rotonde met België.


Daarom heeft het bestuur van de parochie H. Maria Sterre der Zee besloten de dinsdagavondvieringen t/m 16 juni, of langer indien noodzakelijk, niet door te laten gaan.

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page